matn negar

متن نگار

امروزه یکی از بهترین و سریعترین راه‌های انتقال احساس و عواطف خود به دیگران، به اشتراک گذاری تصاویر گوناگون است. اما گاهاً برخی از این احساسات در قاب دوربین نمیگنجند و نیاز به جادوی کلمات نیز در آن‌ها حس می‌شود. به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا به بررسی آخرین نسخه از اپلیکیشن متن‌نگار، که یکی از بهترینها برای خلق عکس نوشته‌ها است بپردازیم. دانلود متن نگار برای کامپپوتر، 📱 موبایل، 💻 رایانه، ویندوز، ایفون، پیکس آرت، اینشات، سامسونگ، ویوا کات، ⌨ ورد، اینستاگرام، اندروید بر روی 3 لینک در پایان مقاله کلیک کنید. همانطور که اشاره شد، اپلیکیشن متن نگار یکی از پرامکانات‌ترین این برنامه‌ها است که حاوی صدها ابزار برای ساخت یک عکس‌نوشته جذاب است. این ابزار متنوع در قالب یک برنامه با کاربری بسیار آسان قرار گرفته است که کاربر در طول استفاده از آن، به هیچ وجه احساس سردرگمی نخواهد کرد.

دانلود متن نگار

به علاوه در بخش تنظیمات متن‌نگار، دو زبان فارسی و عربی گنجانده شده است که میتوان بر حسب دلخواه یکی را برای محیط آن انتخاب کرد.

ظاهر و محیط اصلی برنامه

کاربر این برنامه هنگام ورود به آن به صفحه اصلی هدایت خواهد شد که در این قسمت گزینه‌های متنوعی به چشم میخورند. در قسمت بالایی صفحه اصلی، اسلایدر برنامه قرار گرفته است و کاربر از طریق آن میتواند تا از جدیدترین چالش‌ها و اخبارهای متنوع در مورد برنامه مطلع شود. میانه صفحه اصلی نیز محل قرارگیری بخشی است که کاربر را به سمت ساخت عکس جدید هدایت می‌کند و در قسمت زیرین آن گزینه‌های برترین‌ها، پروژه‌ها و بخش جذاب جامدادی قرار دارند.

در قسمت پایینی صفحه اصلی نیز گزینه‌هایی مانند تنظیمات، چالش‌ها و آموزش قرار گرفته‌اند که نه تنها تعدد آن‌ها ظاهر صفحه اصلی را شلوغ نکرده است، بلکه استاندارد و مدرن بودن آن باعث شده تا کاربر برنامه به همه قسمت‌های آن دسترسی سریع داشته باشد. وجود حالت شب و روز برای تغییر قالب گرافیکی این اپلیکیشن نیز در دسترس بوده که برای ظاهر ساده و زیبای آن یک امتیاز مثبت محسوب میشود.

هرچند که استفاده و گشت و گذار در محیط برنامه به آسانی صورت خواهد گرفت، اما بخشی به نام اخبار و آموزش نیز در برنامه وجود دارد که به‌وسیله آن می‌توان به برنامه و امکانات آن مسلط شد.

متن نگار

چالش‌ها

قبل از پرداختن به قابلیت‌های اصلی این برنامه باید به این نکته اشاره کرد که در متن نگار، طبق ایام مناسبت‌های خاص، شاهد چالش‌های جالبی هستیم که برای کاربران آن در نظر گرفته میشود و به برترین طرح‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

ساخت عکس‌نوشته جدید

کاربر برای آشنایی با بخش ساخت عکس نوشته جدید، تنها کافی است که وارد آن شده و یک بار گزینه‌های آن را با دقت ببیند. در این بخش سه زبانه اصلی یعنی برچسب، زمینه و متن قرار دارند. کاربر برای شروع ساخت یک عکس ابتدا باید متن یا عکس مورد نظر خود را وارد کرده و با استفاده از علامت + و متن جدید، برای وارد کردن متن اقدام کند. کافی است از زبانه متن، را انتخاب کرده و آن‌را تایپ نماید. سپس به‌وسیله ابزارهایی نظیر چکامه، فونت‌ها، سایز متن، رنگ متن و ده‌ها ابزار دیگر میتوان به ویرایش متن مدنظر پرداخت.

متن نگار

قلم‌ها

بخش فونت متن‌نگار خود شامل چندین و چند بخش جذاب میشود. در این بخش فونت‌های فارسی، انگلیسی‌، سمبل‌ها و فونت‌های شخصی قرار دارند و بخشی به نام مورد علاقه‌ها مسئولیت جمع‌آوری فونت‌ های گلچین شده شما را خواهد داشت. به وسیله قابلیت
فونت‌های شخصی قادر خواهید بود تا فونت‌های مورد علاقه خود را از اینترنت دانلود کرده و به این برنامه اضافه کنید.

و همچنین زبانه جامدادی که حاوی قلم‌های دانلود شده شما از بخش جامدادی است.

 سپس از زبانه پس زمینه باید عکس مورد نظر خود را از گالری شخصی و یا آنلاین که شامل چندین و چند عکس پیش‌فرض هستند، انتخاب کنید. در گام بعدی باید به ویرایش عکس مورد نظر خود بپردازید.

برچسب‌ها

زبانه‌ی برچسب که یکی از کارآمد ترین بخش‌های اپلیکیشن متن نگار است، شامل برچسب‌‌های بسیار متنوعی نظیر لوگوهای شبکه‌های اجتماعی و صدها استیکر مختلف پر کاربرد در آن‌ها میشود که میتوان از آن‌ها در عکس نوشته مورد نظر استفاده کرد. در پایان و بعد از ساخت عکس میتوان آن را به صورت مستقیم و با فرمت دلخواه؛ ذخیره در پروژه، ذخیره در گالری و یا ارسال کنید. پس از ذخیره نیز میتوانید عکس خود را به صورت مستقیم در شبکه‎های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در زمینه ابزارهای موجود برای ویرایش عکس، با توجه به امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربر خود قرار میدهد، متن‌نگار یکی از قوی‌ترین و پرکاربرد ترین برنامه‌های ویرایش عکس خواهد بود و نقطه قوت اصلی این برنامه نیز به همین بخش مربوط میشود.

متن نگار

جامدادی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های متن‌نگار جامدادی است که از نسخه 5.0 به متن نگار افزوده شده است. جامدادی بخشی مجزا حاوی صدها قلم، تصویر، برچسب، طرح لایه باز و تمام ابزار مخصوص متن‌نگاری است که هنگام متن‌نگاری کردن به کمک‌تان خواهد آمد. لازم به ذکر است که بخشی از محصولات جامدادی رایگان هستند و با خرید اشتراک ماهانه هزار تومانی تا یک ماه بصورت نامحدود می‌توانید از جامدادی دانلود کنید.

متن نگار

حساب کاربری

برای ساخت حساب کاربری که برای مدیریت اشتراک ماهانه می‌باشد وارد بخش حساب کاربری شده و درصورت نداشتن حساب کاربری می‌توانید حساب جدید بسازید و همچنین کد اشتراک خود را به دوستانتان ارسال کنید و با ثبت نام دوستانتان امتیاز کسب کنید.

اشتراک ماهانه

جهت خرید اشتراک به دو صورت می‌توان عمل کرد.

  1. خرید اشتراک ماهانه با پرداخت هزار تومان
  2. خرید اشتراک ماهانه با هر 100 امتیاز

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به برترین‌ها، پروژه‌ها و تصاویر اشاره کرد.

بخش برترین‌ها شامل عکس‌‌های ارسالی کاربران برنامه است که پس از منتصب شدن به این عنوان در این قسمت قرار داده میشوند تا در دسترس عموم کاربران قرار بگیرند. بخش پروژه‌ها مربوط به تصاویری است که به مانند فایل‌های   PSD  ذخیره شده‌اند تا در صورت نیاز پس از مدتی هم بتوان به ویرایش آن‌ها پرداخت. آخرین بخش که تصاویر نام دارد، تمامی تصاویر ذخیره شده هر کاربر را در خود جای داده تا به سهولت در دسترسشان باشد.

جمع بندی

در مجموع برنامه متن‌نگار با فراوانی امکاناتی که در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد، به شایستگی به یکی از برترین برنامه‌های مربوط به ساخت و طراحی عکس تبدیل شده و همواره طراح آن در حال ارتقاء کیفیت آن است. امید است که اندک ضعف‌های این برنامه نظیر نبود دکمه‌های بازگشت به عقب و یا اصطلاحاً Undo ، Redo  در نسخه‌های بعدی آن برطرف شود.

لینک دانلود از مایکت

برای دریافت لینک دانلود رایگان برنامه(نرم افزار) متن نگار از مایکت بر روی لینک کلیک کنید: دانلود متن نگار از مایکت

لینک دانلود از بازار

برای دریافت لینک دانلود رایگان برنامه(نرم افزار) متن نگار از بازار بر روی لینک کلیک کنید: دانلود متن نگار از بازار

لینک دانلود متن نگار از گوگل پلی

برای دریافت لینک دانلود رایگان برنامه(نرم افزار) متن نگار از گوگل پلی بر روی لینک کلیک کنید: دانلود متن نگار از گوگل پلی

10 نظر درمورد “متن نگار

  1. سلام. چگونه میشه یکی از طراحان این برنامه شد
    من طراحی حروف انجام دادم و لگو هم طراحی میکنم

  2. مرتضی عربی

    متن نگارو میشه رو لب تاپ هم نصبش کرد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. ابوالفضل

    سلام
    من فایلم رو به صورت پروژه ذخیره کردم و به فایل فشرده تبدیل کردم، الان برای باز کردنش پسورد میخواد و من نمیدونم پسوردش چیه؟

  4. محمد

    سلام من متن نگار داخل گوشیم تمام فونت هاش یکیه به هیچ عنوان فرق نداره چیکار کنم درست بشه؟!

  5. arashhh

    نسخه ویندوز نداره؟؟؟؟

    • مصطفی محسنی

      سلام. خیر متن نگار برای اندروید است

      • علیرضا محمدی

        سلام..من توی برنامه کلی بافت متن دانلود کردم چجوری میتونم به متنها اضافه کنم راهنمایی کنید لطفا

        • مصطفی محسنی

          سلام علیرضا جان. آموزش های متن نگار در اینترنت موجود هستند. با سرچ در گوگل میتونید آموزش های ویدیویی پیدا کنید که بهتر آموزش بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات