1388852708 bytafont 2

آموزش تغییر فونت iOS 7 در آیفون، آیپاد، آیپد

 آموزش تغییر فونت iOS 7 در آیفون، آیپاد، آیپد

آیا می خواهید فونت دیوایس خود را تغییر دهید؟ اگر جواب “آری” می باشد ما در این مطلب از سایت برای شما دوستان عزیز آموزشی را فراهم کرده ایم که شما توسط این آموزش قادر  خواهید بود فونت دیوایس خود را تغییر دهید و تحولی در دیوایستان به وجود آورید، شما حتی با این آموزش خواهید توانست از فونت های زیبای فارسی نیز استفاده کنید که بسیار کاربردی  می باشند، همانطور که می دانید اپلیکیشنهای طراحی و Edite تصاویر از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند، این آموزش به شما امکان این را می دهد تا از فونت های زیبای فارسی و عربی نیز در اپلیکیشنهای طراحی تصاویر بهره ببرید.

آموزش تغییر فونت iOS 7 در آیفون، آیپاد، آیپد


قدم اول

ابتدا وارد سیدیا شده و در قسمت جستوجو نام توییک 2 BytaFont را وارد نماید و سپس آن را نصب کنید.

قدم دوم

پس از نصب BytaFont نیاز می باشد مجدداً وارد سیدیا شده و فونت های مورد نظر خود را نصب کنید که ما به شما کاربران عزیز نام تعدادی فونت زیبای فارسی و عربی را بیان می کنیم، هر یک را  جستوجو کرده و نصب کنید.

Al Hor Font, Aljazeera Font, Alladden Font, Ferdaos Font, Bkoodak Font, Hayah Font, Yekan Font


قدم سوم ( نصب فونت های عربی و فارسی)

وارد نرم افزار BytaFont که در هوم اسکرین دیوایس شما افزوده شده شوید سپس به بخش More رفته و گزینه Arabic را انتخاب کنید، در این مرحله نام فونت های که نصب کرده اید را مشاهد می کنید، به روی نام فونت مورد نظرتان تب کنید، پنجره ای نمایان می شود که باید گزینه ی Yes را انتخاب کنید، با انتخاب گزینه yes دیوایس شما Respring می شود و بعد از بالا آمدن مشاهده خواهید کرد که فونت دیوایستان تغییر کرده.

 آموزش تغییر فونت iOS 7 در آیفون، آیپاد، آیپد

قدم چهارم( نصب فونت های انگلیسی)

روش راه اندازی فونت های انگلیسی در Bytafont متفاوت می باشد برای فونت های انگلیسی می توانید در قسمت Basic فونت مورد نظرتان را انتخاب کنید و در پنجره ای که نمایان می شود گزینه yes را انتخاب کنبد، همچنین شما می توانید در بخش Advanced مشخص کنید فونت کدام یک از بخش های ای دیوایستان تغییر کنید.

منبع: اپراتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات