iran font 4

پیکس آرت؛ آموزش اضافه کردن فونت فارسی برنامه پیکس ارت

این روزا با گسترش دنیای مجازی و قابلیت های جدید اپلیکیشن ها، به عنوان مثال اینستاگرام و ریلزش و یا اسنپ چت و فیلتر های خاصش محبوبیت عجیب غریبی در بین عموم مردم ایران پیدا کرده اند که این مهم باعث شده تا ما به فکر آموزش تک به تک اپلیکیشن های موجود برای شما عزیزان باشیم اینبار با آموزش برنامه پیکس ارت(picsart) در خدمت شما همراهان عزیز ایران فونت هستیم.

 فونت پیکس آرت

سلام به همراهان عزیز ایران‌فونت در این مقاله می‌خواهیم ببینیم چگونه یک فونتی که تهیه کردیم به نرم افزار پیکس آرت اضافه کنیم. اگه می‎‌خواهید فونت‌های خودتون را به نرم افزار پیکس ارت اضافه کنید، در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید.قبل از هر کاری شما علاوه بر نرم افزار پیکس آرت باید نرم افزار rar را روی گوشیتون داشته باشید.

نرم افزار Rar رو می‌تونید از پلی استور، مایکت و یا بازار دانلود و نصبش کنید. مزیت اضافه کردن فونت به نرم افزارها اینه که شما می‌تونین به تعداد نامحدودی فونت اضافه کنید و ازشون استفاده کنید.

من در این مقاله از فونت گیتی استفاده می‌کنم، شما می‌تونین فونت گیتی و یا هر فونت دلخواه خودتون رو از سایت ایران فونت خرید، دانلود و نصب کنید. بعد از تهیه فونت مورد نظرتون شما باید وارد پنل کاربریتون بشین و فونت را دانلود کنید.

بعد از این که فونت‌ها رو دانلود کردید، وارد نرم افزار rar بشین و پوشه‌ی دانلود را پیدا کنید، وارد پوشه‌ی دانلود بشین و فایل فونت‌هایی که دانلود شدن را انتخاب کنید. بعد گزینه بالا (لوگوی فلش به سمت بالا) را انتخاب کنید و گزینه‌ی OK را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فایل‌های انتخابی اکسترکت بشن. این بار وارد فایل‌های گوشی می‌شوید و مجددا وارد پوشه دانلودها می‌شوید.

بعد وارد پوشه‌ی اکسترکت شده شوید و در صفحه‌ی جدید وارد پوشه‌ی گیتی فونت را انتخاب کنید و بعد وارد فولدر TTF شوید و وزن‌های مورد نظرتون را انتخاب و کپی کنید و با دکمه (back) به عقب برگردید تا مجددا وارد فایل‌های گوشی شوید. در فایل‌های گوشی پوشه‌ی پیکس آرت را پیدا کنید و وارد پوشه شوید. سپس فولدر فونت را انتخاب کنید.و فایل‌هایی که کپی کرده بودید را در پوشه فونت بچسبانید (پست کنید). در مرحله بعد وارد نرم افزار پیکس آرت بشین و روی لوگوی بعلاوه (لوگو پلاس) کلیک کنید، سپس عکس دلخواه تون را انتخاب کنید. از نوار پایین وارد قسمت تکست شوید و متن دلخواه خودتون را تایپ کنید.سپس در نوار پایین در قسمت Aa علامت ^ را انتخاب کنید.

سپس در صفحه‌ی جدید در نوار پایین گزینه‌ی my font را انتخاب کنید تا فونت‌های خودتون را مشاهده کنید، با انتخاب فونت مورد نظرتون، تغییرات فونت را به راحتی اعمال کنید

فونت فارسی برای پیکس ارت ایفون

فونت فارسی پیکس ارت ios را در آموزش جدید با عنوان فونت فارسی در پیکس ارت ایفون و در محله بعد فونت ایفون برای پیکس ارت در igtv اینستاگرام قرار داده ایم.

فونت فارسی برای پیکس ارت ایفون

فونت فارسی برای پیکس ارت ایفون

فونت فارسی برای پیکس آرت

پکیج فونت فارسی پیکس ارت با دانلود پیکس ارت با فونت فارسی، فونت پیکس آرت فارسی، فونت های فارسی در پیکس ارت، پک فونت فارسی پیکس آرت و فونت فارسی پیکس ارت دانلود

فونت فارسی برای پیکس آرت

فونت فارسی برای پیکس آرت

فونت نستعلیق برای پیکس آرت

فونت نستعلیق پیکس آرت، فونت نستعلیق در پیکس آرت، فونت نستعلیق پیکس ارت، فونت کشیده برای پیکس ارت، دانلود فونت نستعلیق پیکس ارت و دانلود فونت نستعلیق برای پیکس آرت اندروید

برای دانلود مجموعه فونت ویژه کلیک کنید. فونتی که شما در این صفحه میبنید برای کامپیوتر(رایانه)، موبایل؛ فونت برنامه های فونت اینشات(InShot)، کانوا(Canva)، اسنپ سید(Snapseed)، متن نگار(matnnegar)، کاین مستر(KineMaster)، ویوا ویدئو(VivaVideo)، پیکس آرت(Picsart)، پاوردایرکتور(Powerdirector)، ویدئوشو(VideoShow)، فیلمورا(FilmoraGo)، کوئیک(Quik)، فونتوام(Phonto)، عکس نوشته ساز(موبوپیک)، فوتو لب( Photo lab)، پریمیر(premiere) فتوشاپ(Photoshop) و افتر افکت

فونت نستعلیق برای پیکس آرت

فونت نستعلیق برای پیکس آرت

دانلود پک فونت پیکس ارت

دانلود پک فونت پیکس ارت برای دریافت این مجموعه فونت اینجا کلیک کنید.

فونتهای پیکس ارت

دانلود فونت انگلیسی پیکس ارت

فونت خارجی برای پیکس ارت، فونت انگلیسی برای پیکس آرت، فونت انگلیسی پیکس آرت، دانلود فونت انگلیسی برای پیکس ارت رایگان، فونت های انگلیسی پیکس ارت، فونت انگلیسی زیبا برای پیکس آرت، فونت پیکس ارت انگلیسی

دانلود فونت انگلیسی پیکس ارت

چگونه فونت پیکس آرت را عوض کنیم

چگونه فونت به پیکس ارت اضافه کنیم؟ این سوال رو که چگونه به پیکس آرت فونت اضافه کنیم رو در این مقاله کامل شرح داده ایم.

چگونه فونت پیکس آرت را عوض کنیم

فونت پیکس ارت فارسروید

دانلود فونت برای پیکس آرت فارسروید برای دریافت فونت های جذاب فونت ها رو از سایت iran font قانونی دریافت کنید.

فونت پیکس ارت فارسروید

ممنون که تا اخر این مقاله همراه من بودید یادتون نره برای اطلاع شما عزیزان از اخبار، انتشار و یا اپدیت در مورد فونت‌ها حتما پیج اینستاگرام ایران فونت @iranfont را فالو کنید امیدوارم این مقاله به دردتون بخوره.

دانلود فونت پیکس ارت، نصب فونت در پیکس آرت، افزودن فونت به پیکس آرت، فونت مخصوص پیکس ارت، پک فونت فارسی پیکس ارت، دانلود فونت فارسی پیکس ارت اندروید، تغییر فونت در پیکس ارت، اموزش فونت فارسی پیکس ارت، چگونه در پیکس ارت فونت فارسی، فونت های خفن برای پیکس ارت، فونت برای پیکس آرت، فونت فارسی در پیکس ارت، دانلود فونت فارسی پیکس ارت برای ایفون، پیکس ارت با فونت فارسی، فونت لاله زار برای پیکس ارت، چگونه فونت وارد پیکس ارت کنیم، فونت عربی برای پیکس آرت و فونت های پیکس ارت

برای نصب فونت در برنامه “پیکس آرت” در دستگاه های اندروید و آیفون، بهتر است به مراحل زیر توجه کنید:

برای دستگاه های اندروید:

در ابتدا، فونت مورد نظر را دانلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید.
پوشه فونت را به مسیر “/sdcard/PixArt/fonts/” انتقال دهید. اگر پوشه “fonts” در مسیر مشخص شده وجود ندارد، آن را ایجاد کنید.
برنامه “پیکس آرت” را باز کنید و برای اعمال فونت جدید، متن مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، از بین فونت های موجود در برنامه، فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به متن اعمال کنید.
برای دستگاه های آیفون:

در ابتدا، فونت مورد نظر را دانلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید.
برنامه “فایل ها” را باز کنید و به مسیری بروید که فایل فونت را دانلود کرده‌اید.
پوشه فونت را با استفاده از گزینه “کپی” کپی کنید.
حال، برنامه “پیکس آرت” را باز کنید و متن مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، از بین فونت های موجود در برنامه، گزینه “اضافه کردن فونت” را انتخاب کنید و فونت را به برنامه اضافه کنید. سپس، متن خود را با فونت جدید وارد کنید.
توجه داشته باشید که در برخی مواقع، برای اعمال تغییرات فونت در برنامه “پیکس آرت”، نیاز به بستن و دوباره باز کردن برنامه دارید.

همچنین، برای اطمینان از اینکه فونت مورد نظر شما با موفقیت در برنامه “پیکس آرت” نصب شده است، می‌توانید به مراحل زیر را دنبال کنید:

برای دستگاه های اندروید:

در برنامه “پیکس آرت”، از منوی بالا سمت راست، گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید.
در بخش “فونت ها”، فونت جدید خود را در لیست مشاهده کنید.
برای دستگاه های آیفون:

در برنامه “پیکس آرت”، گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید.
در بخش “فونت ها”، فونت جدید خود را در لیست مشاهده کنید.
توجه داشته باشید که برخی از فونت ها ممکن است با برنامه “پیکس آرت” سازگار نباشند، بنابراین برای استفاده از فونت های مختلف، بهتر است قبل از نصب آنها، سازگاری آنها را با برنامه بررسی کنید.

فونت در پیکس آرت به عنوان یک گرافیک و دیزاین دو بعدی، به صورت مجموعه‌ای از پیکسل‌های کوچک و بدون ابعاد مشخص تشکیل می‌شود. در واقع، فونت در پیکس آرت به شکل یک مجموعه‌ای از شکل‌ها و حروف کوچک با اندازه و موقعیت دقیق مشخص شده توسط طراح، به نمایش در می‌آید.

استفاده از فونت در پیکس آرت معمولا برای تولید عناصر گرافیکی مانند عناوین، توضیحات، دکمه‌ها، منوها و غیره استفاده می‌شود. برای ایجاد یک فونت در پیکس آرت، باید هر حرف و شکل مورد نظر را به صورت جداگانه طراحی کرد و سپس آن‌ها را به صورت یک فایل تصویری با فرمت مورد نظر ذخیره کرد. در نهایت، با استفاده از کدنویسی و CSS، می‌توان این فونت را در وبسایت یا اپلیکیشن خود استفاده کرد.

 

6 نظر درمورد “پیکس آرت؛ آموزش اضافه کردن فونت فارسی برنامه پیکس ارت

  1. محسن علیزاده

    اضافه کردن فونت به پیکس آرت رو عالی یاد دادید واقعا مشکل فونت در پیکس ارت داشتم

  2. رعنا

    فولدر پیکس ارت من فقط فولدر drawing داره فولدر فونت نداره چیکارکنم حالا؟!

  3. Fati

    اخه پیکسارت من پوشه فونت نداره

  4. امیر

    برنامه پیکس ارت من اصن پوشه نداره!!! چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات