هر فصل یک نوید

سلام به همگی

چیزی به آغاز چهارمین سال فعالیت ارزشمند ایران فونت باقی نمانده است. فعالیتی که آغاز فصلی نو در نوشتار فارسی را رقم زد. و تداوم فعالیت سایت در این سالها را مدیون اعتماد، صبر و توجه کاربران سایت میدانیم. در طول این مدت همواره تلاش ما بر این بوده و هست که رضایت کاربران عزیز را بیش از پیش تامین کنیم. با توجه به اعتبار این سایت نزد بخش عمده‌ای از کاربران حرفه‌ای فونت فارسی بنا داریم بزودی تغییرات عمده‌ای در جهت ارتقای کیفیت خدمات سایت اعمال کنیم.

در نخستین تغییر صورت گرفته رونمایی از جدیدترین و بزرگترین بسته فونت فارسی کشور در سایت ایران فونت بوده است. امکان دانلود بسته جامع فونت فارسی که در طی این چند هفته اخیر صورت گرفته بزرگترین نویدی است که توانستیم به بسیاری از علاقه مندان بدهیم. جهت اطلاع بیشتر درباره این بسته ارزشمند حتما این مطلب را بخوانید:

http://shop.irtype.ir/

دومین نویدی که به امید خدا در بهمن ماه امسال به شما خواهیم داد انتشار نسل جدیدی از فونت‌های حرفه ای فارسی برای نشر رومیزی است که در آن از چندین فونت جدید رونمایی خواهد شد.

در پایان ضمن تشکر مجدد از همه کاربران عزیزی که از ما حمایت کردند ذکر می‌کنیم ایران فونت امسال توفیق دارد در جشنواره وب ایران شرکت کند. ما به دلایل زیر گمان می‌بریم که سایت ایران فونت شایسته است در این دوره از جشنواره مقام کسب کند. اگر شما هم تصور دارید این شایستگی را دارد در بخش رای‌گیری مردم به سایت ایران فونت رای بدهید.

1. ایران فونت نخستین و البته متمایزترین سایت است که در زمینه دانلور رایگان فونت فارسی (جهت ارتقا کیفیت تایپ متون فارسی) بطور مولف وارد شده است. بدین معنی که فونت‌های زیادی توسط همکاران ایران فونت برای نخستین بار طراحی و نشر یافته‌اند.

2. ایران فونت جزو معدود سایت‌های دانلودی است که حقوق کپی رایت را رعایت می‌نماید و از بازنشر فونت یا مطلبی بدون ذکر نام منبع خودداری می‌نماید. این خصوصیت ضمن نمایش رویکرد حرفه‌ای دست اندرکاران این سایت، انگیزه طراحان فونت را برای انتشار فونت‌هایشان مضاعف می‌کند.

3. سایت ایران فونت با ظاهری کاربرپسند و دسترسی آسان و هسته‌ای قدرتمند و همچنین با ارائه فونت‌ها بصورت لینک مستقیم و بدون رمزگذاری و دردسرهای مشابه جزو بهترین سایت‌های دانلودی تخصصی می‌باشد.

4. سایت ایران فونت با پاسخ دادن به نظرات عمومی کاربران و در دسترس بودن توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را کسب کند و مشکل بسیاری را رفع و به سوالات بسیاری پاسخ دهد.

5. سایت ایران فونت با ارائه دومین بسته جامع ایران فونت ثابت کرده است که سعی بر ارائه خدمات ارزشمند دارد.

سایت ایران فونت ویژگی‌های ارزشمند و متمایز بسیار دیگری را هم از نظر ما دارد که ترجیح میدهیم شما آنها را ذکر کنید. اگر شما عقیده ما را قبول دارید با رای دادن به ایران فونت ما را در ادامه دادن این راه یاری کنید. از همه شما سپاسگذاریم.

لینک شرکت در رای گیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات