انتشار رایگان فونت شکسته نستعلیق

به عنوان مدیر ایران فونت در روزی که منسوب به صحابی جلیل القدر سلمان فارسی است چه کاری انجام دهم تا حق مطلب را ادا کنم؟ خوب است آتش به مالم بزنم و فونت شکسته نستعلیق را در کانال قرار دهم؟ به احترام این ابرمرد اسلام و ایران همین کار را خواهم کرد. فونت شکسته نستعلیق را سال 92 بر پایه ایران نستعلیق و با استفاده از خطوط شکسته موجود پیاده سازی کردم. این فونت یکی از محبوب ترین فونت‌های فارسی است. و در عین حال دشوارترین و متنوع ترین سبک نوشتاری را دارد. اصولا این خط زیبا در بین مردم ما کاربردی شیدایی و عاشقانه دارد و برای اشعار فارسی بسیار مناسب است. این فونت را برای نخستین بار امروز در کانالم به صورت رایگان منتشر می‌کنم تا باشد قدردان سلمان فارسی (محمدی) باشم.

پی‌نوشت: در این مدت از همه عزیزانی که بابت دریافت این فونت زیبا به حساب ما هزینه‌ای واریز کردند و به نوعی از سایت ما حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

لینک دانلود نسخه اختصاصی ایران فونت: https://telegram.me/iranfont/48
لینک دانلود نسخه دیما: https://telegram.me/iranfont/49

دانلود فونت‌های شکسته نستعلیق و چندین فونت جدید دیگر در کانال تلگرامی ایران فونت.

2 نظر درمورد “انتشار رایگان فونت شکسته نستعلیق

  1. سلام: ببخشید فونت شکسته را من دانلود کردم در آفیس 2016 ویندوز 10 حالت کشیده ها کار نمی کنند و حالات عادی کدام مشکلی ندارد اما در ویندوز 7 در آفیس 2010 هیچ مشکلی ندارد … در فتوشاپ هم کشیده ها مشکل دارند… به نظر تان آیا این فونت با ویندوز 10 سازگاری ندارد یا که با آفیس 2016 مشکل دارد و کار نمیکند یا که کدام نرم افزار باید نصب باشد حتما تا کار دهد مانند نت فرامورک 4 و… اگر چه در ویندوز 10 نصب است بازم کار نمیکند… علت اصلی چیست به نظرتان؟؟؟؟
    موفق باشید و تشکر از زحمات شما…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات