63

چگونه نیم فاصله بگذاریم؟

برای قرار دادن نیم‌فاصله اگر Shift+Space  و Ctrl+Shift+2 در ویندوز شما کارساز نبود، دکمه Alt را نگه دارید و با صفحه کلید عددی 0157 را تایپ کنید و Alt را رها کنید. نیم‌فاصله مورد نظر آماده است! که البته گوگل از این نیم‌فاصله حمایت نمی‌کند و آن‌ها را چسبیده نشان میدهد، لذا استفاده از نیم‌فاصله در فضای سایبری توصیه نمی‌شود.

63

 

برای درج نیم فاصله در فیس بوک روش پیچیده تری لازم است:
1- برنامه WordPad را باز کنید. (کار با NotePad راه نمی افتد، حتما باید WordPad باشد)
2- زبان لاتین را انتخاب کنید و بنویسید: feff
3- در انتهای عبارت دکمه Alt را نگه دارید و دکمه x را بزنید؛ عبارت feff ناپدید می شود. (در واقع به نوع جدیدی از نیم فاصله تبدیل می شود که طبیعتا قابل رویت نیست!)
4- سعی کنید نیم فاصله ایجاد شده را علیرغم نامریی بودن انتخاب کنید.
5- نیم فاصله انتخاب شده را کپی کنید و در هر کجای متن که نیاز داشتید با Ctrl+v آن را درج کنید.
6- بروید به دوستانتان در فیس بوک نیم فاصله گذاری را پز دهید!

به همین روش اگر در بلاگتان هم نیم فاصله گذاری کنید، ضمن جستجو در گوگل مشکلی با نمایش نتایج جستجو پیش نمی‌آید و اگر مطلبتان در فیس‌بوک همخوان شود، نیم فاصله‌هایش درست نمایش داده می‌شود.

منبع: ارداویراف

34 نظر درمورد “چگونه نیم فاصله بگذاریم؟

  1. فونت ها

    در حالی که برخی از مردم ممکن است تایپوگرافی به یک علم در نظر, این طور نیست. این در واقع یک هنر است. و من آن را دوست دارم. من تقریبا با آن زندگی می کنند. به طوری که زمانی که من برخی تایپوگرافی خوب را ببینید, من احساس می کنم حسادت! حسادت در یک ” چرا من از آن فکر نمی کنم?”راه. و من فکر می کنم که این نوع حسادت بسیار مثبت است.
    مردم ممکن است بر این باورند که یک مجموعه عظیمی از تایپوگرافی می تواند کمک به استخراج تایپوگرافی جالب. اما هیچ چیز نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد. نوع نوشتار خوب برای یک هدف خوب طراحی شده, اما حتی بهترین انواع به هر وضعیت مناسب. وقتی که من با یک فونت جدید برای یک پروژه جدید کار می کنم ، سعی می کنم آن را از هر زاویه نگاه کنم و دو چیز ساده را قضاوت کنم. یکی-اگر این سبک حروف خواهد شد آرامش به چشم خوانندگان و آن را آسان برای آنها را به مصرف متن? و دو-اگر من انجام عدالت به یک هنر است که میراث قرن?
    در حالی که آن را چند دستورالعمل زیر آنها را مانند قوانین است که در سنگ قرار است به شما انجام بسیاری از نفع رفتن. اما هنوز هم ، دستورالعمل می تواند یک ستاره شمالی است که شما را در مسیر درست هدایت. در اینجا یک چارچوب است که من شخصا سعی کنید به دنبال و آن را در واقع به من در طول زندگی حرفه ای من کمک کرد.
    به بدون و یا به سریف?
    بسیاری از ما اتلاف مقدار زیادی از زمان تلاش برای ثابت کند که یکی بهتر از دیگری برای متن فرم طولانی است. اما صادقانه, هیچ اثبات قطعی در مورد آن وجود دارد. در حالی که برخی از فونت سریف مانند جذابیت برای محتوای فرم طولانی کار, دیگران ممکن است. و همان صادق است برای بدون فونت بیش از حد.
    بهترین راه برای تصمیم گیری به هدف در مورد آن است. به عنوان مثال ، برخی از لباس های مناسب برای یک حزب هستند اما آنها نمی خواهد نگاه احترام در مراسم تشییع جنازه. همان ایده برای فونت کار می کند بیش از حد. پیشنهاد من این است که در فنی از دست داده است ، سعی کنید ترکیب های مختلف و سپس از بین بردن آنها را یک به یک تا شما در رسیدن به انتخاب نهایی. دریافت بازخورد از افرادی که طراحان ، و یا حتی حرفه ای خلاق نیست. آنها کسانی هستند که محتوا را در پایان مصرف می کنند و ورودی هایشان بیشترین اهمیت را دارند.
    افتخار محتوا
    این باید سرود هر طراح باشد. برای طراح خوب ، اساسا غریزی است. مثل احساس دل و روده. شما احتمالا می توانید با نگاه کردن به انواع مشابه از آثار شروع و مطالعه انواع فونت استفاده می کنند. ببینید که چگونه آسان و یا به چالش کشیدن آنها به خواندن.
    راه دیگر شما می توانید شروع با انتخاب چند فونت است. در حالی که مفید است برای محدود کردن انتخاب های خود را ، همیشه چند گزینه فونت اضافی مفید است. از آنجا که حتی برخی از فونت بزرگ نگاه وحشتناک بر روی صفحه نمایش و فونت خوب مانند گرجستان یا Verdana, که به ویژه برای صفحه نمایش توسعه داده شد, ممکن است در نهایت به دنبال شیرین و مطلوب بر روی کاغذ.

    بنابراین انتخاب یک سبک حروف فقط به خاطر اینکه آن را خوب در نظر گرفته, به شما آسیب بیشتری انجام. استفاده از یکی که مناسب متوسط و ژل به خوبی با محتوای. مانند رابرت Bringhurst به درستی گفت: – ” تایپوگرافی هنر و صنعت از تأمین زبان انسانی با یک فرم بصری با دوام است.”
    بسیاری از مردم از من خواسته اند که چگونه من یک فونت برای یک ارتباط خاص را انتخاب کنید. صادقانه بگویم من پاسخ دقیق مطمئن شوید که. در حقیقت, من این سوال را به هر یک از سالمندان من خواسته اند هرگز. بدیهی است که من از این به خودم در حالی که به دنبال در یک قطعه از ارتباطات و نمیفهمد این است که نه فقط در مورد انتخاب فونت مناسب وجود دارد بسیاری از چیزهای دیگر را در نظر بگیرید.
    من هنوز هیچ قالب ثابت اما من فکر می کنم آن است که همه چیز بستگی به برخی از نکات اساسی مانند آنچه شما انجام می دهند آن را برای آن تبلیغ, یک, پوستر, کاتالوگ, یک لوگو یا یک بروشور. هیچ فرمول وجود دارد. آن را مانند یک ایجاد یک نقاشی است. هنگامی که شما شروع به شما چیزی, و در زمانی که شما به پایان برسد, آن را تبدیل به چیز دیگری. گاهی اوقات کاملا متفاوت از آنچه شما با آغاز شده بود. این یک فرایند تعامل با قطعه شما را با کار است.
    دوباره و دوباره بخونش
    اگر شما در حال تنظیم متن ، می شود آن را برای یک رمان و یا برای یک تیتر در یک آگهی Facebook ، آن را بخوانید و آن را به خوبی بخوانید. آن را به شما سرنخ مهم را ، نه تنها برای انتخاب سبک حروف راست ، بلکه به شما کمک کند طراحی کلی را بالا ببرد.
    علاوه بر آن سعی کنید به درک متن نیز هست. این ممکن است ممکن است در هر زمان. به خصوص اگر شما در حال کار بر روی یک مجله علمی, یک کتاب میز قهوه, و یا تطبیق یک طراحی در یک زبان خارجی. هنوز هم سعی کنید به درک چیستان ماده یا موضوع متن.
    بیننده و بوم
    چه کسی متن زیبایی خود را به عنوان خوانده شده? دکترا؟ وکيل؟ بچه ها ؟ شهروندان ارشد؟ پیدا کردن که گروه هدف است اگر شما در حال حاضر که اطلاعات.
    و اگر مقصد نهایی متن شما مقاله است ، سپس آن را چاپ کنید و ببینید. فونت دقت انتخاب شما ممکن است نگاه درخشان بر روی صفحه نمایش ، اما تبدیل به یک چشم درد بر روی کاغذ. چاپ و خودتان ببینید قبل از ساخت تماس نهایی. اگر متن برای صفحه نمایش است ، سپس آن را در هر دو PC و Mac و در قطعنامه های مختلف بررسی کنید.
    نگه دارید یادآوری خود را که هنر تایپوگرافی همه چیز در مورد تصمیم گیری های بی شماری شما را. و بسیاری از آنها ذهنی هستند.
    هنگامی که در شک, دیگران بپرسید (طراحان و غیر طراحان) به خواندن کار خود را. پس از همه ، بازخورد سنگ بنای طراحی عالی است و در مورد تایپوگرافی متفاوت نیست.
    (سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در این مقاله کسانی که از نویسنده هستند. حقایق و نظرات ظاهر می شود در مقاله انجام دیدگاه های منعکس نمی کند BestMediaInfo.com و ما هیچ مسئولیتی یا مسئولیتی در قبال یکسان فرض نمی کنیم.)
    منبع سایت iran font

  2. BandarQQ Online

    چگونه برای نوشتن یک نام شیک در آتش رایگان
    راه های بسیاری برای نوشتن بهترین و شیک نام مستعار برای بازی آتش رایگان وجود دارد. شما به سادگی می توانید با استفاده از صفحه کلید تلفن خود را به نوع برخی از کاراکترهای خاص و ایجاد یک نام منحصر به فرد برای خودتان. اگر نه, شما به سادگی می توانید به رفتن Nickfinder.com و به دنبال روند زیر داده شده به نوشتن نام مستعار شیک خود را در آتش رایگان.

  3. sonline

    سبک یک فونت؟ در یک مرورگر وب ، سبک فونت یک ملک css (شیوه سفارشی) مورد استفاده در HTML و ASP.NET برنامه نویسی, تعریف سبک فونت برای متن. چهار گزینه ممکن برای سبک فونت وجود دارد. اگر سبک قلم مشخص نشده است ، “عادی” گزینه پیش فرض است. … کج و مورب نسخه نقطه از فونت انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات