iran font 22

فونت پیدا کن

جست و جوی فونت فارسی سوالاتتون رو در گروه تلگرامی fontfaq به نشانی https://t.me/fontfaq مطرح کنید. تشخیص فونت جست و جوی فونت فارسی حتما تا به حال برایتان پیش آمده که با دیدن نوشته ای با خود گفته باشیدچه فونت زیباییکاش نامش را می دانستم.

فونت پیدا کنامروز می‌خواهم یک سرویس مبتنی بر وب به نام Whatfontis را برایتان معرفی کنم تصویر فونت را بدهید، فونت را تحویل بگیرید.

گروه تلگرامی fontfaq به نشانی https://t.me/fontfaq به شما کمک می‌کند تا با همفکری اساتید حوزه فونت، فونت مدنظر خود را پیدا کرده و خرید و یا دانلود کنید.

جست و جوی فونت فارسی

دانلود فونت فارسی بریم سراغ آموزش فونت پیدا کردن از تصویر حالا احتمالا شما با سرچ این کوئری وارد سایت ایران فونت شدید، لطفا فونت مد نظر رو در تلگرام ایران فونت با بیش از 7هزار عضو فعال ارسال کنید و پاسخ خودتون رو دریافت کنید، بعد از گرفتن پاسخ سعی کنید با مرام باشید و کانال و ترک نکنید 😅 مرسی! تشخیص فونت فارسی از روی عکس، پیدا کردن فونت فارسی، فونت یاب فارسی از روی عکس رو به ما بسپارید، فونت پیدا کردن کار سختی نیست. شما میتوانید برای دانلود مجموعه فونت های فارسی به این لینک ورود کرده و مجموعه فونت فارسی ما رو خریداری کنید.

استخراج فونت فارسی از عکس

استخراج فونت فارسی از عکس توسط این سرویس شما میتوانید هر تصویر دلخواهی را در این وب سایت آپلود کنید و فونت نوشته ها برایتان به نمایش گذاشته خواهد شد. بعضی از فونت ها رایگان هستند که شما میتوانید آنها را همان لحظه دانلود کنید و فونت های پولی باید خریداری شوند. علاوه بر آن اگر شما دنبال یک فونت هستید و نام آن را نیز میدانید، می توانید در قسمت تعبیه شده نام فونت را جستجو کرده و آن را دانلود نمایید.

تشخیص فونت فارسی از روی عکس در فتوشاپ

تشخیص فونت فارسی از روی عکس در فتوشاپ  در این حالت ، اطلاعات مربوط به نام قلم هایی که برای نوشتن متن در قسمت های مختلف طرح استفاده می شود ، بسیار مهم است ، زیرا شما همچنین باید متن های جدید اضافه کنید یا متن های قبلی را با همان قلم ها ویرایش کنید و لایه پرونده را باز کنید. شما برنامه لازم را ندارید. آیا می خواهید با استفاده از یک ترفند ساده نام قلم مورد استفاده برای نوشتن متن را بر روی طرح گرافیکی خود شناسایی کنید یا فونت شبیه ترین آن را پیدا کنید؟ این ترفند را می توان با استفاده از فتوشاپ و با کمک برخی سرویس های آنلاین انجام داد ، که ما به شما نحوه استفاده از هر دو را نشان خواهیم داد.

استخراج فونت از عکس

  1. تصویر دلخواهی را که می خواهید فونت داخل آن را پیدا کنید باز کنید و با استفاده از ابزار حاشیه ای اطراف متن ، یک جعبه مستطیل شکل یا هر آنچه می خواهید متن مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. از منوی Type ، Type> Match Font را انتخاب کنید. هنگامی که گزینه Photoshop Font Match را انتخاب کردید ، لیستی از قلم های مشابه مورد استفاده در تصویر را انتخاب کرده و به شما پیشنهاد می کند. پیشنهادهایی که فتوشاپ به شما می دهد
  3. فونت های Typekit است.
  4. برای همگام سازی قلم های موجود با Typekit ، نمایش قلم های موجود را انتخاب کنید تا فقط قلم های رایانه خود را ببینید.
  5. شبیه ترین فونت به قلم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه تشخیص فونت فارسی اندروید

WhatTheFont یک برنامه تلفن همراه است که قلم های استفاده شده در متن را تشخیص می دهد و اگر متن به عنوان تصویر به آنها داده می شود ، نام آنها را لیست می کند. WhatTheFont یک برنامه Shazam مانند برای شناسایی قلم ها است. این برنامه نسخه موبایلی وب سایت است که توسط MyFonts از قبل طراحی شده است. این برنامه هرگونه قلم را در جلوی دوربین گوشی شما تشخیص داده و به شما امکان می دهد فونت ها را مستقیماً از MyFonts خریداری کنید یا آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به گفته Seah Chickering Burchesky ، طراح ارشد تجربه کاربر MyFonts ، این برنامه می تواند 130،000 فونت را با کمک یادگیری ماشین شناسایی کند.

سایت های تشخیص فونت

تشخیص فونت از روی عکس آنلاین

فونت شناس حتما برای شما هم پیش آمده است که می خواهید از قلم استفاده شده در تصویر بدانید.تشخیص فونت در این مقاله ، ما بهترین وب سایت ها را برای یادگیری فونت از عکس ها ارائه خواهیم داد. ابزارهای زیادی برای یافتن فونت ها و همچنین بارگیری فونت های مشابه به صورت رایگان وجود دارد. با تیپون همراه باشید.

چگونه نوع فونت فارسی را تشخیص دهیم

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که با دیدن نوشته ای با خود گفته باشید:”چه فونت زیبایی !” کاش نامش را میدانستم.تشخیص فونت امروز میخواهم یک سرویس مبتنی بر وب به نام Whatfontis را برایتان معرفی کنم تصویر فونت را بدهید، فونت را تحویل بگیرید . توسط این سرویس شما میتوانید هر تصویر دلخواهی را در این وب سایت آپلود کنید و فونت نوشته ها برایتان به نمایش گذاشته خواهد شد. بعضی از فونت ها رایگان هستند که شما میتوانید آنها را همان لحظه دانلود کنید و فونت های پولی باید خریداری شوند. علاوه
بر آن اگر شما دنبال یک فونت هستید و نام آن را نیز میدانید ،

 

Whatfontis-The-Online-Font-Finder

میتوانید در قسمت تعبیه شده نام فونت را جستجو کرده و آن را دانلود نمایید. روش کار این سرویس بسیار ساده است. کافی است به وب سایت زیر سری بزنید. در این وب سایت در قسمت browse میتوانید تصویر خود را از رایانه انتخاب نمایید. اگر هم این تصویر در حال حاضر در وب سایت دیگری آپلود شده است میتوانید آدرس آن را وارد نمایید.

upload

در مرحله دوم حروف موجود در تصاویر را به شما نمایش خواهد داد (مانند تصویر زیر) که شما باید حروف تشخیص داده شده را تایید کنید.

Step-2

در مرحله آخر whatfotis یک لیست از فونت ها را به همراه تصویر اصلی به شما نمایش خواهد داد تا بتوانید راحت تر آنها را مقایسه کنید. پس از انتخاب فونت پیدا مورد نظر در صورت رایگان بودن آن میتوانید آن را دانلود نمایید.

results1

یادداشت تکمیلی :با توجه به استقبال شما کاربران عزیز از این مطلب و سوالات مکرر شما در زمینه فونت های مختلف جهت دسترسی سریع تر و پاسخگویی آسان تر اقدام ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی بسیار گسترده و محبوب اینستگرام نمودیم. این صفحه میتواند بستری مناسب برای مطرح کردن سوالات و یا نظرات شما باشد. امیدواریم با این حرکت بتوانیم به شکلی بهتر به شما خدمت رسانی کنیم.

فونت پیدا کردن

فونت شناس  برای فونت پیدا کردن باید در ابتدا وارد سایت های زیر شده و مستنداتی از فونت هایی که دارید رو قید کنید؛ فرضا در جداولی حالاتی از فونت شما را به نمایش میزاره در این مورد با توضیحات کامل مرحله مرحله توضیح خواهیم داد.

  1. مرحله اول: فونت را ربات تشخصی داده
  2. مرحله دوم: هر کلمه رو از کلمه قبل جدا میکنیم
  3. مرحله سوم: بعد از تفکیک کلمات هر واژه را تایپ میکنیم
  4. مرحله آخر: سایت فونت هایی پیشنهادی برای شما وارد می کند.

سه سایت برای پیدا کردن فونت های انگلیسی از روی عکس:

  • myfonts.com/WhatTheFont
  • whatfontis.com
  • fontsloader.com

 

389 نظر درمورد “فونت پیدا کن

  1. مهدی

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم فونت متنهایی که تو تلگرام مینویسیم اسمش چیه.

  2. هیمیا

    سلام
    من نتونستم این فونت راپیدا کنم .

  3. k.h

    سلام
    میشه یگید این فونت چیه؟ استخراج فونت از عکس
    ممنونم

  4. محمد جواد صفری

    سلام
    یه فونت رو میخوام ببینم چیه
    چرا گروه تلگرامی رو میزنه نات فوند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌های محصولات